Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Заподозрян №1 - връзките на потенциометъра (или самият потенциометър) на педала с ECU - то.
    Да, ти си вторият, който ми говори за потенциометър.

    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
    Ааа това стана като си караш леко или като си даваш газ ?
    И двата пъти си карах нормално.

    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Виж я на диагностика,такива номера прави дросела,моя ми го направи след като го чистих при правенето на колектора.Много тъпо е измислен и маслото което качва турбината в колектора се изтича през оста му направо върху платката,освен това заминава и уплътнението му от маслото и започва да надига задния му капак,където всъщност контактува самия потенциометър
    То и моят съм го чистил като махах преди 2г клапите на колектора. На диагностика няма записани никакви грешки. Ако го направи 3-ти път ще я мисля. Все си мисля, че проблемът е в комуникацията между дросел и педал. А диагностиката сигурно взема инфо за позицията на газта от дросела иначе при това натискане на педала без резултат щеше да запише грешка. Разсъждавам нещо .. педалски номера се опитва да върти тоя педал
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Най-напред който ти е махал ДПФ-а го питай сега за грешките. Къде са изчезнали и къде сега ти е грешката за педала. Тази авария със сигурност е придружена с код за грешка, която нещо не се записва.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Най-напред който ти е махал ДПФ-а го питай сега за грешките. Къде са изчезнали и къде сега ти е грешката за педала. Тази авария със сигурност е придружена с код за грешка, която нещо не се записва.
        Ами освен Мурджев да го пита, аз не го познавам момчето. На диагностика си излиза положението на газта в % защо ще му е според теб да премахва записването на грешки на газта? Това има ли нещо общо с DPF-a?
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • Общото е до толкова, че при премахването на ДПФ-а и датчиците около него трябва да се изтрият конкретни грешки свързани с тях и с дпф-а. Когато някой ползва готови софтуерни решения или пък не може да намери конкретните грешки поради неразбиране и/или липса на информация доста често се изтрива голяма част от таблицата с грешките и покрай тези свързани с ДПФ заминават и други. От това което си написал се досещам, че там някъде се крие истината за липсата на грешка.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Общото е до толкова, че при премахването на ДПФ-а и датчиците около него трябва да се изтрият конкретни грешки свързани с тях и с дпф-а. Когато някой ползва готови софтуерни решения или пък не може да намери конкретните грешки поради неразбиране и/или липса на информация доста често се изтрива голяма част от таблицата с грешките и покрай тези свързани с ДПФ заминават и други. От това което си написал се досещам, че там някъде се крие истината за липсата на грешка.
            Може и да си прав,лошото е че неговия е махан отдавна и тогава се правеше с програма,сега всички коли правени при нас от него,които са наблизо са преправени ръчно.Тъпото е,че Ицо е далеч.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Може и да си прав,лошото е че неговия е махан отдавна и тогава се правеше с програма,сега всички коли правени при нас от него,които са наблизо са преправени ръчно.Тъпото е,че Ицо е далеч.
              Я вземи го питай да видим какво ще каже! Тогава по спомен се базика над 1 час със софтуера отвън на студа. Питай го за грешката конкретно и за други грешки по принцип.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Я вземи го питай да видим какво ще каже! Тогава по спомен се базика над 1 час със софтуера отвън на студа. Питай го за грешката конкретно и за други грешки по принцип.
                Ми то само 40 минути е четенето

                Батка, още преди да го свалиш ти ги обесних нещата. Не може с ниската цена да минеш за същото нещо. Винаги за всичко си има обяснение. Лошото е, че го разбирате след време. Не си първия, не си и последния. Бях го писал и по-рано това. 90% от колите в този форум, а и не само са направени така или поне са били до скоро.

                И какво да го пита сега Мурджев? Започни да откачаш букси на ред по колата и да видиш по диагностика записват ли се грешки. Откачи датчика на рейла примерно, мап сенсора, педала и каквото друго се сетиш. Ако запише грешка за всичко което си откачил значи е направено ок. Ако няма грешки... значи имаш проблем.
                Last edited by oem; d.m.y г., 15:43.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Ми то само 40 минути е четенето

                  Батка, още преди да го свалиш ти ги обесних нещата. Не може с ниската цена да минеш за същото нещо. Винаги за всичко си има обяснение. Лошото е, че го разбирате след време. Не си първия, не си и последния. Бях го писал и по-рано това. 90% от колите в този форум, а и не само са направени така или поне са били до скоро.

                  И какво да го пита сега Мурджев? Започни да откачаш букси на ред по колата и да видиш по диагностика записват ли се грешки. Откачи датчика на рейла примерно, мап сенсора, педала и каквото друго се сетиш. Ако запише грешка за всичко което си откачил значи е направено ок. Ако няма грешки... значи имаш проблем.
                  Виж сега, Ники, с времето забравяш кое как е било затова най-приятелски ще ти припомня. Имам някакво положително мнение за теб затова съм ти дал колата си навремето да я базикаш, дал съм ти пари за това и т.н. Навремето ти просто не можа да ми предложиш услугата затова се наложи да ходя до София. И по-точно нямаше кой в Г.Оряховица да свърши работата по физическото отстраняване на ДПФ-а и поставяне като хората на тръба. После вече почна да работиш с Милен, но аз вече го бях махнал. Въобще не ми е излязло по-евтино да я върша на 2 пъти - напротив. Още оттогава ми повтаряш да откачам датчици, но от една страна никога не ми се е струвало сериозно някой да ми трие таблиците с грешките, момчето ми се видя доста кадърно, а от друга честно казано по моя кола да базикам ме мързи. Е сега вече откачих 2 букси да рахатясаш и колата се напълни с грешки. Датчика на рейла не ме кефи да го откачам, но смятам ще се съгласиш, че резултатът ще е същия. Поздрави!
                  Attached Files
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Ми то само 40 минути е четенето

                    Батка, още преди да го свалиш ти ги обесних нещата. Не може с ниската цена да минеш за същото нещо. Винаги за всичко си има обяснение. Лошото е, че го разбирате след време. Не си първия, не си и последния. Бях го писал и по-рано това. 90% от колите в този форум, а и не само са направени така или поне са били до скоро.

                    И какво да го пита сега Мурджев? Започни да откачаш букси на ред по колата и да видиш по диагностика записват ли се грешки. Откачи датчика на рейла примерно, мап сенсора, педала и каквото друго се сетиш. Ако запише грешка за всичко което си откачил значи е направено ок. Ако няма грешки... значи имаш проблем.
                    Баци .. бая време ти чета писаниците и нищо лично ама почни да се съобразяваш малко като пишеш. Въпросният човек прави и моята 159-ка и 60 000 км не съм имал никакви проблеми с нищо, а и новият и собственик е навъртял десетки хиляди вече и не съм го чул и/или видял да се оплаква. Същият човек ще ми прави идните дни още 2 коли и му имам осемстотин хиляди процента доверие ... както и на Вентурци м/увпрочем. И този човек разбира и е наясно, и не е интернет инженер и бам-башка мапер. Освен това е супер готин, скромен, не парадира с нищо и не е надувалник като некои други (немам предвид теб - щото реално не те познавам).

                    И не моа разбера само що намесихте DPF-a ?! Аз имах подобен проблем с 2.4 JTD без ремап и накрая почина ЕКУ-то .. Мурджев е наясно в детайли. Преди да предаде тотално богу дух - държеше в сервизен 400 бара налягане на рейла и педалът работеше там някъде - 5%. Не, че го пожелавам на някой ...
                    Last edited by DiStefano; d.m.y г., 20:01.
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                    Comment


                    • Грешката за рейла е най-близо до тези за ДПФ-а. За това те карах него да откачиш. Както и да е.

                      Просто исках да те насоча да провериш. Нагледал съм се на какво ли не. Триенето на част от таблицата за грешки е задължително. Все пак трябва да изчезнат грешките за датчиците около ДПФ-а които вече ги няма.

                      Тъй като не знаете ще Ви обесня, че пипането на софтуера, не е да го отвориш една програмка и вътре да пише всичко. Много рядко някой има пълната информация за дадено ЕКУ или пък знае как да изтрие точно конкретна грешка. Често се затриват и съседни.

                      И стига сте защитавали хора които не участват тук. Аз преки нападки не правя. Исках да помогна да се реши казуса с едно предположение което напоследък е и едно от често срещаните. Нали... все пак можеше и да не се обаждам въобще.

                      П.П. Бях забравил наистина за твоя случай. Взел съм предвид някой друг, но както и да е. Надявам се да не съм прав с предположенията си. Няма да споря с никого. Мир да има

                      Ето ти грешките в съседство на тези за DPF-a:
                      2101 - Motorised throttle
                      2107 - Motorised throttle
                      2108 - Motorised throttle
                      2111 - Motorised throttle
                      2112 - Motorised throttle
                      0638 - Throttle valve control
                      0606 - Control unit faulty (Microprocessor)
                      2505 - Key input
                      0697 - Sensors 3 power supply
                      0641 - Sensor power supply 1
                      0651 - Sensor power supply 2
                      060A - Monitoring interrupted during initialization
                      0087 - Pressure on injector support
                      0088 - Pressure on injector support
                      2294 - Fuel pressure (high press. pump output regulat. or injector support)
                      2295 - Fuel pressure (high press. pump output regulat. or injector support)
                      2296 - Fuel pressure (high press. pump output regulat. or injector support)
                      0090 - Fuel pressure (high press. pump input regulator)
                      0091 - Fuel pressure (high press. pump input regulator)
                      0092 - Fuel pressure (high press. pump input regulator)
                      0093 - Fuel pressure (high press. pump input regulator)
                      0094 - Fuel pressure (high press. pump input regulator)
                      2293 - Fuel pressure (high press. pump input regulat. and injector support)
                      0190 - Fuel high pressure sensor
                      0230 - Fuel pump relay command
                      1219 - Excessive regeneration time
                      2453 - Differential pressure sensor signal
                      2455 - Differential pressure sensor signal
                      1205 - Clean or replace particle filter
                      1206 - Clean or replace particle filter
                      2085 - Temperature sensor on particulate filter input
                      2452 - Differential pressure sensor signal
                      0237 - Turbo pressure
                      0238 - Turbo pressure
                      2081 - Temperature sensor on precatalyser output
                      061C - Control at switch-off
                      0216 - Injection time
                      0520 - Oil pressure switch
                      D706 - CAN network (NCM - NFR)
                      D601 - C-CAN line error
                      D711 - CAN Network (NCM - NCA)
                      D700 - CAN network (NCM - NBC)
                      0685 - Main relay
                      1605 - Control unit faulty (HW CY310)
                      1301 - Injector coding
                      Дебитомер и мап са далеч от тях. Аз да рахатясвам няма смисъл. Аз съм си рахат по принцип. Целта ми беше ти да рахътясаш
                      Last edited by oem; d.m.y г., 00:43.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                        Баци .. бая време ти чета писаниците и нищо лично ама почни да се съобразяваш малко като пишеш. Въпросният човек прави и моята 159-ка и 60 000 км не съм имал никакви проблеми с нищо, а и новият и собственик е навъртял десетки хиляди вече и не съм го чул и/или видял да се оплаква. Същият човек ще ми прави идните дни още 2 коли и му имам осемстотин хиляди процента доверие ... както и на Вентурци м/увпрочем. И този човек разбира и е наясно, и не е интернет инженер и бам-башка мапер. Освен това е супер готин, скромен, не парадира с нищо и не е надувалник като некои други (немам предвид теб - щото реално не те познавам).

                        И не моа разбера само що намесихте DPF-a ?! Аз имах подобен проблем с 2.4 JTD без ремап и накрая почина ЕКУ-то .. Мурджев е наясно в детайли. Преди да предаде тотално богу дух - държеше в сервизен 400 бара налягане на рейла и педалът работеше там някъде - 5%. Не, че го пожелавам на някой ...

                        Стефчууу,оти пак се лютиш бре?
                        И стига с тия Вентурци,они са балъци,и само балъци кът теб и мен одим там.))))))
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                          Баци .. бая време ти чета писаниците и нищо лично ама почни да се съобразяваш малко като пишеш. Въпросният човек прави и моята 159-ка и 60 000 км не съм имал никакви проблеми с нищо, а и новият и собственик е навъртял десетки хиляди вече и не съм го чул и/или видял да се оплаква. Същият човек ще ми прави идните дни още 2 коли и му имам осемстотин хиляди процента доверие ... както и на Вентурци м/увпрочем. И този човек разбира и е наясно, и не е интернет инженер и бам-башка мапер. Освен това е супер готин, скромен, не парадира с нищо и не е надувалник като некои други (немам предвид теб - щото реално не те познавам).

                          И не моа разбера само що намесихте DPF-a ?! Аз имах подобен проблем с 2.4 JTD без ремап и накрая почина ЕКУ-то .. Мурджев е наясно в детайли. Преди да предаде тотално богу дух - държеше в сервизен 400 бара налягане на рейла и педалът работеше там някъде - 5%. Не, че го пожелавам на някой ...
                          Всички в тази област сме интернет инженери и бамбашка мапери. Това не се учи в училище И не знам защо намесваш вентурци тук.
                          Те какво общо имат незнам.

                          След като ми следиш писанките трябва да си останал с впечатленито, че обикновено не говоря празни приказки.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Всички в тази област сме интернет инженери и бамбашка мапери. Това не се учи в училище И не знам защо намесваш вентурци тук.
                            Те какво общо имат незнам.

                            След като ми следиш писанките трябва да си останал с впечатленито, че обикновено не говоря празни приказки.
                            Нема такова нещо .. не съм казал, че пишеш празни приказки, но понякога като ги чета оставам с чувството, че все едно някой се е преебал, че не е дошъл при теб. Да .. бизнеса си е бизнес. Но за конкуренцията или добро или нищо ..

                            Поздрави и пийс
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                              Нема такова нещо .. не съм казал, че пишеш празни приказки, но понякога като ги чета оставам с чувството, че все едно някой се е преебал, че не е дошъл при теб. Да .. бизнеса си е бизнес. Но за конкуренцията или добро или нищо ..

                              Поздрави и пийс
                              Не, не, неееее.... в отговор на това бих предложил на Христо напълно безпплатна корекция на софтуера ако установи някак, че проблема е там. За мен това не е само бизнес. Никога парите не са били най-важното за мен и хората които ме познават добре го знаят. Съжалявам за това убеждение което си си изградил за мен.

                              Никога не съм имал за цел да унижа някого нарочно за лична облага. Просто обичам нещата да бъдат направени коректно. И когато някой евентуално е сбъркал или от незнание е направил нещо грешно предпочитам да го кажа в цялата му истинност и светлина. Дори това да ми коства бъдещи добри връзки и взаимоотношения с него. А и конкуренцията се учи най-добре от забележките на останалите.

                              Не ме карайте да се чувствам пишман, че съм се обадил, моля И без това все по-рядко го правя вече...
                              Last edited by oem; d.m.y г., 09:07.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Ей,ей момчета спрете се,няма смисъл да се нападате,да намесвате Дидо,и т.н..Ники по принцип е прав,аз съм брал ядове с една кола с махан ДПФ с шведската програма,ама както и да е.

                                П.С.Ице,звънни ми да поговорим ако искаш,ако имаш скоро път насам ще говоря с Дидо да ти направи колата вече ръчно,за да няма вече такива ядове,ако въобще ги има сега.

                                П.С.Пак повтарям,всички коли правени при нас,които са близо,или са идвали при нас отново,вече са преправени.Мойте двете също/ама моя ДПФ на Алфата е правен от друг човек/

                                ---------- Post added at 09:25 ---------- Previous post was at 09:21 ----------

                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Не, не, неееее.... в отговор на това бих предложил на Христо напълно безпплатна корекция на софтуера ако установи някак, че проблема е там. За мен това не е само бизнес. Никога парите не са били най-важното за мен и хората които ме познават добре го знаят. Съжалявам за това убеждение което си си изградил за мен.

                                Никога не съм имал за цел да унижа някого нарочно за лична облага. Просто обичам нещата да бъдат направени коректно. И когато някой евентуално е сбъркал или от незнание е направил нещо грешно предпочитам да го кажа в цялата му истинност и светлина. Дори това да ми коства бъдещи добри връзки и взаимоотношения с него. А и конкуренцията се учи най-добре от забележките на останалите.

                                Не ме карайте да се чувствам пишман, че съм се обадил, моля И без това все по-рядко го правя вече...
                                Това не трябваше да го пишеш,ама карай.Ти също не си се родил научен,все пак преди 3-4 години не знаеше почти нищо.Радвам се за теб,и за възхода ти,уважавам те,помагаме си,но не е нужно да изказваш мнение за хора,които не познаваш.Няма смисъл да обяснявам какъв е Дидо,какви коли е правил и т.н..Който го интересува,има си сайт на фирмата,там си пише всичко.


                                П.С.Мисля,че тази дискусия въобще не е за тук.
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X